Hurt. *gnälligt*

Idag är det one of those days. Det är höst i hela kroppen, det är höst i vädret ute med ösregn och kalla vindar. Min kropp blir ett enda knyckel av ont när det är så. Av smärta.

Hur det känns? Tja. Det sitter elaka småjävlar och gnager på mina armbågar och några andra roar sig med att linda taggtråd kring ryggraden medan de lämnat mina händer med knölar som liknar en klingons huvud och fötter fyllda med småsten.

Liten prins tryckte på knölarna på mina händer igår och frågade varför de ser ut så. ”För att jag har ont i dem” svarade jag. Han ville pussa och blåsa bort det onda. *gulle*

Jag gick en promenad på morgonen, inte min snabbaste men ändock – promenader ger endorfiner och endorfiner ger smärtlindring. Tyvärr inte tillräcklig sådan.  Jag har fått fylla på med kemi och jag mår illa av piller men ibland får man välja mellan pest och kolera.

Det är höst i hela kroppen. Jag längtar efter sol och värme så jag slipper ha så förbannat ont hela jävla tiden.

Jag försöker vinna på Lotto varje lördag. I lördags lyckades jag få till det… Noll rätt och fyra tilläggsnummer. Jamen så bra då… Det borde finnas tröstpris för sånt?

Typ en solsemester för en sliten ullhårig tant från Småland?

Kommentera

