Fryser.

Och vill ha en brasa. Det vill jag varje höst/vinter för den delen. Jag ska skaffa en bras-dvd om jag hittar nån utan en massa musik – jag vill höra eldens knastrande och flammornas susande och inte en massa panflöjt eller julmusik.

För övrigt har dagen varit bra, den har bestått av matlagning (rotmos och kålpudding som blev svarta lådan istället) och social samvaro. Liten prins har varit ute mycket och cyklat, klättrat, lekt. Som det ska vara en solig söndag.

Och jag loggade in på högskoleportalen slentrianmässigt för att kolla om betyget från sista tentan kommit in och det hade det… Jag fick VG. Vilket innebär att jag fick VG på hela första delkursen. VG, fatta! Jag som ända sen jag började plugga har haft en känsla av att jag inte hör hemma i högskolevärlden, att jag snart blir påkommen som fejk och tvingas sluta…

Jag kan kanske kasta den känslan åt skogen nu, då. För nu vet jag att jag kan.

 

3 svar to “Fryser.”

  1. Grattis! Snyggt jobbat!

  2. Christopher Says:

    Jippi! Grattis!🙂

  3. Grattis vännen!🙂

    // Tina

Kommentera

