Jamen jag rockar ju.

Måndag och seminarie och alla gäspar och ingen vill prata och det är min tur och jag ordbajsar på akademisk nivå så till den milda grad om reflexivitet, forskningsetik, förförståelse och gemensamma värderingar och vikten av att hålla ett reflexivt förhållningssätt att tiden plötsligt rusade iväg till del två och fältstudieplaneringen. Av 8 deltagare var vi 3 aktiva, och även om inte deltagande i seminarierna betygssätts känns det bättre att ta del än att sitta tyst.

Några tips och tricks till fältrapporten, utfyllnadsord och tänkvärda reflektioner senare avslutades seminariet.

Och jag kraschade i trötthet och blodsockerfall, huvudvärken kom som en betongkeps. Jag somnade och försökte vakna en timme senare men det var lögn, så när en prins bultade på dörren efter skolan stapplade jag mig upp.

Kollade högskoleportalen och betyg hade ramlat in på senaste tentan för ett par veckor sedan. G känns lite fattigt men tryggt efter sviten av VG men jag är nöjd att slippa komplettera.

En grå måndag i november lider mot sitt slut och det är dags för pancakes i casa Milou. Vardag, sån som den är.

2 svar to “Jamen jag rockar ju.”

  1. Grattis!! Skönt att slippa komplettera!

    // Tina

  2. Tina – ♥

Kommentera

