Han kommer tillbaka.

The Boss.

Den första konserten jag varit på i mitt liv var 2009 på Stadion. Det var en fantastisk upplevelse.

Nästa sommar kommer han och E-street band tillbaka, de ska spela på Ullevi. Jag skulle vilja vara där.

Och känna energin. Stämningen. Musiken.

 

2 svar to “Han kommer tillbaka.”

  1. Stefan Bengtsson Says:

    Gomorron Kerstin
    Om försäljningen går via ticnet kommer jag att köa från mitt i natten, jag har ett ombud alldeles om hörnet.
    Jag har fått begynnande artrosbesvär som gör det problematiskt att köa stående under lång tid, som ju blir fallet i Stockholmskön. Vi får se om det blir biljetter.
    Ha en bra dag
    /Stefan

  2. Stefan – Ja, jag tänker att jag också ska köa på det sätt jag kan – förhoppningsvis hinner man knipa sig en biljett. =) Jag har ju inte en aning om var jag är då, så att säga. Om jag fått jobb eller om jag läser sommarkurs eller gör något annat. Men det löser sig bara biljetten är ordnad.

Kommentera

