Jag skulle boka en Bruce Springsteen-biljett…

Och detta är vad som hände på ticnet.se när jag försökte: 

”Det är många som bokar på ticnet.se just nu. Du är placerad i kö.
Observera att du kan förlora din plats i kön om du navigerar bort från sidan.
Tack för att du väntar.” 

Seriöst? Jag trodde sånt bara hände i telefonköer…

Och jag borde ha bokat vid midnatt. Fan i helvete att jag inte gjorde det.😥  

4 svar to “Jag skulle boka en Bruce Springsteen-biljett…”

  1. De öppnade bokningen ett par minuter i nio. Trust me. Jag var där. Kvart i nio fanns evenemanget öht inte.

  2. -ME- : Det hade jag ingen aning om.🙂 Nå, det löser sig nog.

  3. Stefan Bengtsson Says:

    Jag har biljetter. Var nummer ett i kön, det vanliga sättet. 04.40 satte jag mig i stolen.

  4. Stefan – när jag väl kom fram var båda dagarna slutsålda. I byhåla kan vi inte sätta oss i nån kö för att få köpa biljetter, tyvärr.😦

    Men jag får köpa en biljett till lördagen av en vän. -ME- ovan ska gå på fredagen, jag hade gärna gått då. (Också, haha)

Kommentera

