avslagen..

Som alltid efter en tenta är inlämnad är känslan tom, som efter en magsjuka ungefär. Jag är slut i rutan, trött i hela kroppen och huvudet är segt som sirap.

Så jag har varit lite off idag också. Sov länge, promenerade långt, slappade en smula. Promenerade ytterligare.

Sen var jag hemma hos sessan en stund också, vi drack lite julmust och åt en lussebulle… Hon fixade upp julpynt och jag hjälpte henne lite med disk etc.

Bara vanligt vardagsliv.

Varken mer eller mindre… Och nu är det fredagkväll och jag har dragit ner rullgardinen för idag. Stängt dörren och vevat in vindbryggan.

Är skyddad, varm och trygg innanför murarna i mitt eget hem.

Med en trött hund, en mätt mage och tända ljus.

Vardagsliv.

Kommentera

