Jag har gjort något scary.

Och vad det är lär jag kanske möjligen eventuellt tala om så småningom.

Jag skulle egentligen ha gjort det för 1,5 vecka sen ungefär, men jag behövde vänta på något som skulle ta del i det där skrämmande jag gjorde. Men i söndags fick jag besked och det ledde till att jag satt uppe länge…

Så igår blev det klart och med lite hjälp och pepp och stöd av min pluggkompis M (♥) så gjorde jag det.

Scary shit.

Och ibland orkar man bara inte förklara vad man gör, när och varför. Utan slänger till med ett ”Det har jag gjort” fast man är på väg att göra, eftersom man vet att det ändå ska göras, bara alla bitar faller på plats. Därför att förklaringen innehåller mer info än man är beredd att lämna ut. 

Så nära får ingen gå. Gränser är satta av en orsak.

Kommentera

