Förresten! *skryt*

Jag fick ju betyg på min höstkurs i socialantropologi.

Och förstås på sista tentan som jag berättade (gnällde) om här i bloggen i januari. Jag fick VG. Ett skriftligt omdöme och 11,5 poäng av 12 möjliga. Wohoo!

Jag blev jätteglad. Sista delkursen var intressant och jag gillade den handledaren. (Han gav mig VG, ju.) Jag skulle kunna tänka mig att läsa mer socialantropologi, faktiskt, det är stimulerande och roligt och alltid lika aktuellt.

Grab your ticket and your suitcase
Thunder’s rolling down the tracks
You don’t know where you’re goin’
But you know you won’t be back

2 svar to “Förresten! *skryt*”

  1. Grattis vännen! Kram❤

  2. Tack, Tina! ♥

Kommentera

